Kulcsszókutatás

A kulcsszókutatás jelentősége

A kulcszókutatás célja, hogy olyan szavakat és kifejezéseket találjunk, amire a felhasználók a Google-ban keresnek. A kulcsszókutatás megkerülhetetlen feladat a keresőoptimalizálásban (SEO-ban).

A megfelelő kulcsszavak kiválasztása során megtudhatjuk, hogy mekkora a keresési mennyiség egy adott kulcsszóra, illetve mekkora a verseny rá.

A releváns kulcsszavak (ún. head- és long-tail kulcsszavak) megfelelő forgalmat hoznak a honlapunkra. Ha azokat a felhasználókat célozzuk, akik aktívan keresnek egyes kulcsszavunkra, amik relevánsak a termékünk vagy a szolgáltatásunk szempontjából, akkor nagyobb konverziós arányt érhetünk el, tehát több vásárlónk lesz.

A kulcsszókutatás az alábbiakat tartalmazza

01.

Google Search Console Audit

02.

Versenytársak kulcsszavainak elemzése

03.

Kulcsszavak és kifejezések listája

04.

Tippek a tartalomstratégia kidolgozására

Érdekel a kulcsszókutatási szolgáltatásunk?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

További szolgáltatásaink