Kulcsszókutatás
A kulcsszókutatás jelentősége
A kulcszókutatás célja, hogy olyan szavakat és kifejezéseket találjunk, amire a felhasználók a Google-ban keresnek. A kulcsszókutatás megkerülhetetlen feladat a keresőoptimalizálásban (SEO-ban).
A megfelelő kulcsszavak kiválasztása során megtudhatjuk, hogy mekkora a keresési mennyiség egy adott kulcsszóra, illetve mekkora a verseny rá.
A releváns kulcsszavak (ún. head- és long-tail kulcsszavak) megfelelő forgalmat hoznak a honlapunkra. Ha azokat a felhasználókat célozzuk, akik aktívan keresnek egyes kulcsszavunkra, amik relevánsak a termékünk vagy a szolgáltatásunk szempontjából, akkor nagyobb konverziós arányt érhetünk el, tehát több vásárlónk lesz.
A kulcsszókutatás az alábbiakat tartalmazza
01.
Google Search Console Audit
02.
Versenytársak kulcsszavainak elemzése
03.
Kulcsszavak és kifejezések listája
04.
Tippek a tartalomstratégia kidolgozására
Érdekel a kulcsszókutatási szolgáltatásunk?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
További szolgáltatásaink
UX/UI elemzés
A User Experience (UX), azaz a felhasználói élmény azt jelenti, hogy mennyire hasznos és könnyen használató egy honlap. A jó felhasználói élménnylel rendelkező honlapot a Google előnyben részesíti
Teljeskörű SEO Audit
Minden jól tervezett SEO stratégia alapja egy teljeskörú SEO audit elvégzése. Az elemzésünk kiterjed a SEO minden aspektusára: technikai SEO-ra, on-page SEO-ra és az off-page SEO-ra.
SEO tanácsadás
Új honlapot tervezel vagy csak elégedtlen vagy a jelenlegi kersőoptimalizálási eredményeiddel? Amennyiben tanácsra, konzultációra van szükséged, lépj kapcsolatba velünk